Organ prowadzący rejestr działalności regulowanej dokonuje wpisu na wniosek przedsiębiorcy, po złożeniu przez przedsiębiorcę do organu prowadzącego rejestr działalności regulowanej oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych prawem do wykonywania tej działalności.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej;
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie opróżniania i wywozu nieczystości ciekłych;
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Opłaty:
- wpis do działalności regulowanej – 50 zł;
- zmiana wpisu działalności regulowanej – 25 zł;
- wykreślenie z rejestru działalności regulowanej – 17 zł.
Opłatę można uiścić:
- gotówką w kasie Urzędu Gminy Hyżne, 36-024 Hyżne 103, pok. 16;
- przelewem na konto Urzędu Gminy Hyżne, nr: 17 9158 1011 2002 2000 0013 0001.
Inne informacje:
- przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych;
- w przypadku zakończenia działalności polegającej na opróżnianiu i wywozie nieczystości ciekłych z posesji mieszkańców gminy Hyżne, przedsiębiorca świadczący na tym terenie usługi asenizacyjne, jest obowiązany złożyć do Wójta Gminy Hyżne w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.
Gdzie załatwisz sprawę ?
Urząd Gminy Hyżne
36-024 Hyżne 103
Pok. 17, III piętro
Tel. 17 23 045 74, 535-953-152
e-mail: a.mokrzycka@hyzne.pl