Przejdź do zawartości
herb Gmina Hyżne
CEiDGe-PUAPBIP
  • A-
  • A+
  • A
  • A
  • A
  • A
  • PL
    pl Polish
    ar Arabiczh-CN Chinese (Simplified)nl Dutchen Englishfr Frenchde Germanit Italianpl Polishpt Portugueseru Russianes Spanish
  • STRONA GŁÓWNA
  • DLA MIESZKAŃCA
    • MOJA SPRAWA W URZĘDZIE
    • BEZDOMNE ZWIERZĘTA
    • APLIKACJA MOBILNA
    • STRATEGIA ROZWOJU GMINY HYŻNE DO 2030
    • RAPORTY O STANIE GMINY
    • BIULETYN DZIEJE SIĘ
    • CZYSTE POWIETRZE
    • OCHRONA ŚRODOWISKA
      • SPRAWDŹ JAKOŚĆ POWIETRZA
      • lNFORMOWANIE O PLANOWANYCH POMIARACH PÓL ELEKTROMAGNETYCZNYCH
    • PROFIL ZAUFANY
    • JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
    • OŚWIATA
  • SAMORZĄD
    • WÓJT GMINY
    • ZADAJ PYTANIE WÓJTOWI
    • RADA GMINY
    • DYŻUR PRZEWODNICZĄCEGO
    • SOŁECTWA
    • GMINNA RADA SENIORÓW
      • PROTOKOŁY Z SESJI
  • URZĄD GMINY
    • KIEROWNICTWO
    • REFERATY I STANOWISKA
    • RODO
  • KONTAKT
  • STRONA GŁÓWNA
  • DLA MIESZKAŃCA
    • MOJA SPRAWA W URZĘDZIE
    • BEZDOMNE ZWIERZĘTA
    • APLIKACJA MOBILNA
    • STRATEGIA ROZWOJU GMINY HYŻNE DO 2030
    • RAPORTY O STANIE GMINY
    • BIULETYN DZIEJE SIĘ
    • CZYSTE POWIETRZE
    • OCHRONA ŚRODOWISKA
      • SPRAWDŹ JAKOŚĆ POWIETRZA
      • lNFORMOWANIE O PLANOWANYCH POMIARACH PÓL ELEKTROMAGNETYCZNYCH
    • PROFIL ZAUFANY
    • JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
    • OŚWIATA
  • SAMORZĄD
    • WÓJT GMINY
    • ZADAJ PYTANIE WÓJTOWI
    • RADA GMINY
    • DYŻUR PRZEWODNICZĄCEGO
    • SOŁECTWA
    • GMINNA RADA SENIORÓW
      • PROTOKOŁY Z SESJI
  • URZĄD GMINY
    • KIEROWNICTWO
    • REFERATY I STANOWISKA
    • RODO
  • KONTAKT
Strona główna » Urząd Gminy Hyżne » Moja sprawa w urzędzie » Budownictwo » Cel publiczny
Cel publicznyPaweł Trojanowski2024-07-03T08:41:13+02:00

Cel publiczny

Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Wydanie decyzji administracyjnej.

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • 1 egz. kopii mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku  do inwestycji liniowych również w skali 1:2000  (mapy  uzyskuje  się  w  Powiatowym  Ośrodku Dokumentacji  Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie, ul. Bernardyńska 7 , 35-069 Rzeszów);
  • kopia   mapy   ewidencyjnej, (mapę uzyskuje się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie, ul. Bernardyńska 7, 35-069 Rzeszów);
  • pełny wypis z rejestru gruntów dla działki, której wniosek dotyczy i uproszczony dla działek, na które inwestycja oddziałuje (wypisy uzyskuje się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie, Bernardyńska 7 , 35-069 Rzeszów);
  • zapewnienie o dostawie energii elektrycznej, wody, gazu, odbioru ścieków z jednostki organizacyjnej  gwarantująca możliwość wykonania uzbrojenia terenu;
  • określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy  i  zagospodarowania  terenu  w  tym  przeznaczenia  i  gabarytów projektowanych obiektów budowlanych przedstawione w formie i graficznej;
  • decyzja środowiskowa o ile jest wymagana na podstawie odrębnych przepisów;
  • ewentualne pisemne upoważnienie (pełnomocnictwo) udzielone osobie działającej w imieniu inwestora;
  • kopia karty katalogowej budynku;
  • dowód wpłaty opłaty skarbowej.

Formularz do pobrania:
Wzór wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Opłaty:

  • Opłata skarbowa pobierana jest na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
  • Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  • Opłacie skarbowej podlega dokonanie czynności urzędowej na wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i wynosi 598 zł, z wyłączeniem wniosków składanych przez właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości.
  • Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa).

Opłatę można uiścić:

  • gotówką w kasie Urzędu Gminy Hyżne, 36-024 Hyżne 103, pok. 16;
  • przelewem na konto Urzędu Gminy Hyżne, nr: 17 9158 1011 2002 2000 0013 0001.

Gdzie załatwisz sprawę ?
Urząd Gminy Hyżne
36-024 Hyżne 103
Pok. 7, II piętro
Tel.: 17 2304563, 535-953-782
e-mail: m.rybka@hyzne.pl

ZAŁATW SPRAWĘ ELEKTRONICZNIE

Wstecz

Urząd Gminy Hyżne
Hyżne 103
36-024 Hyżne

tel.: 17 23 045 60
fax: 17 229 50 01
e-mail: gmina@hyzne.pl

Godziny pracy:

poniedziałek: 7:30 do 17:00
wt-czw: 7:30 do 15:30
piątek: 7:30 do 14:00

Gmina Hyżne 2024

Page load link
Przejdź do menu głównego Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki Mapa serwisu
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaWięcej
Przejdź do góry