Osoba zgłaszająca pobyt stały zostaje zameldowana pod wskazanym adresem z jednoczesnym wymeldowanie z poprzedniego pobytu stałego.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz zgłoszenia pobytu stałego/czasowego, wymeldowania z pobytu stałego/czasowego zawierający określone ustawą dane dotyczące osoby, nowego miejsca pobytu stałego a także potwierdzenie faktu pobytu osoby dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu w formie własnoręcznego, czytelnego podpisu, nazwisko i imię pełnomocnika, jeśli był ustanowiony;
- do wglądu – dowód osobisty lub paszport osoby dokonującej zameldowania;
- do wglądu – dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu: np. umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu. Jeżeli osoba, która dokonuje zameldowania dysponuje tytułem prawnym do lokalu – sama dokonuje potwierdzenia faktu pobytu osoby w danym lokalu.
Brak opłat.
Gdzie załatwisz sprawę ?
Urząd Stanu Cywilnego
36-024 Hyżne 103
Pok. 16, III piętro
Tel.: 17 2304573; 535 953 156
e-mail: e.mazur@hyzne.pl