Gmina Hyżne

e-mail: ug@hyzne.pl
www: hyzne.pl
Data wydruku: 2019-08-26 10:25:57

Aktualności

Ogłoszenie o naborze

SEG.2110.05.2019.DB

 

Wójt Gminy Hyżne

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Referenta ds. planowania przestrzennego i budownictwa oraz ochrony zabytków
w Referacie inwestycji i gospodarki nieruchomościami Urzędu Gminy Hyżne.

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Hyżne,

Hyżne 103,

36-024 Hyżne.

  1. Wymagania niezbędne:
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
  6. Co najmniej dwuletni staż pracy, w tym przynajmniej 3 - miesięczny staż pracy w administracji samorządowej.
  7. Posiadanie wykształcenia wyższego inżynierskiego drugiego stopnia.
  8. Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna itd.) oraz urządzeń biurowych.
  9. Nieposzlakowana opinia.
  10. Znajomość przepisów:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy o pracownikach samorządowych,
  • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • ustawy o zabytkach i opiece nad zabytkami,
  • ustawy o drogach publicznych,
  • ustawy Prawo o ruchu drogowym.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. Doświadczenie w zakresie spraw dot. planowania przestrzennego.
  3. Znajomość praktycznych zagadnień związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego.
  4. Umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.
  5. Predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność.
  6. Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i podległych pracowników.
  7. Umiejętność pracy w zespole.
  8. Sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.
  9. Prawo jazdy kat. B.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  2. Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu inwestycji
    i gospodarki nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.
  3. Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany.
  4. Sprawowanie nadzoru nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – wydawanie decyzji w sprawach lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  5. Analiza aktualności miejscowych planów i zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy oraz wniosków w sprawie sporządzania lub zmian planów.
  6. Prowadzenie rejestru wniosków do zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego i studium.
  7. Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów.
  8. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w miejscowych planach.
  9. Opracowywanie decyzji o warunkach zabudowy i prowadzenie ich rejestru.
  10. Prowadzenie spraw związanych z numeracją budynków.
  11. Przygotowywanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze.
  12. Prowadzenie postępowań dot. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia.
  13. Sprawy z zakresu ochrony zabytków, w tym:
  14. składanie wniosków o wypis do rejestru zabytków i dóbr kultury;
  15. zgłaszanie służbom konserwatorskim przedmiotów do wpisania do rejestru;
  16. przygotowywanie zarządzeń w celu zabezpieczenia zabytków
    i niezwłoczne powiadamianie służb konserwatorskich;
  17. przyjmowanie zawiadomień o ujawnieniu przedmiotu posiadającego cechy zabytku;
  18. organizowanie opieki nad grobami, mogiłami i cmentarzami wojennymi oraz pomnikami.
  19. Sprawy związane z prowadzeniem transportu drogowego w tym:
  20. wydawanie zezwoleń na przejazdy drogami gminnymi;
  21. pobieranie opłat na korzystanie z przystanków.
  22. Obsługa kancelaryjna zebrań wiejskich.
  23. Opisywanie i podpisywanie pod względem merytorycznym wszystkich rachunków i faktur w zakresie prowadzonych spraw.
  24. Archiwizacja dokumentacji prowadzonych spraw (przygotowanie do przekazania do archiwum).
  25. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:
  2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
  3. Przewidywana data zatrudnienia: 1 września 2019 r.
  4. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  5. Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
  6. Praca wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych.
  7. Praca umysłowa o charakterze administracyjnym, siedząca, przy komputerze powyżej 2 godzin dziennie, wymagająca kontaktów z innymi jednostkami
    w zakresie realizacji zadań.
  8. Miejsce pracy - budynek Urzędu Gminy, Hyżne 103.

W miesiącu lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia).
  3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
  4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy).
  5. Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).
  6. Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).
  7. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).
  8. Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).
  9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  10. Kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).

 

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta RIG” w siedzibie Urzędu Gminy Hyżne,                      pokój nr 1 (sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne, w terminie do dnia 21 sierpnia 2019 r. Decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hyżne po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hyżne oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Hyżne.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

UWAGA: Urząd Gminy Hyżne nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie
7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  • administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Gminy Hyżne,
  • dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
  • w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,
  • dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru,
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
  • podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,
  • odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

 

Wójt Gminy Hyżne

Bartłomiej Kuchta

 

Hyżne, dnia 09.08.2019 r.

Autor: b/d
Data wytworzenia informacji: b/d
Opublikowała: Aneta Rybka
Redaktor
e-mail: geodezja@hyzne.pl
Data publikacji: 2019-08-09
Wyświetl historię zmian